Pagina de start a forumului forum.infiintarisocietati.ro www.infiintarisocietati.ro
Cu noi incepe afacerea dumneavoastra

FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

informații înființare firmă webdesign

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului forum.infiintarisocietati.ro -> Cum infiintez o firma ?
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
eugen_r2

Data înscrierii: 31/Mar/2007

MesajTrimis: Sâm Mar 31, 2007 8:09 am    Titlul subiectului: informații înființare firmă webdesign Răspunde cu citat (quote)

Bună ziua,

Aș dori să înființez un SRL în domeniul webdesignului. Am cîteva nelămuriri:

Care este capitalul necesar pentru înființarea unui SRL?
Este necesar să am o facultate de IT absolvită pentru a înființa societatea pe numele meu ? (nu sunt student)
Este necesar să mai am un asociat?
Dacă sediul firmei este într-un apartament de bloc, este nevoie de acordul vecinilor?

Mulțumiri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
avocatjalba
Site Admin

Data înscrierii: 27/Oct/2005
Locație: Bucuresti, Telefoane contact : 021 321 65 12 , 0723 666 816, 0744 300 828

MesajTrimis: Sâm Mar 31, 2007 4:37 pm    Titlul subiectului: informații înființare firmă webdesign Răspunde cu citat (quote)

Stimate vizitator,

Capitalul minim necesar este 200 lei;
Nu este nevoie să aveti o facultate de IT absolvită pentru a înființa o societate;
Nu este necesar sa mai aveti un asociat daca nu doriti acest lucru;
Dacă sediul firmei este într-un apartament de bloc este nevoie de acordul a patru vecini si acordul semnat si stampilat de presedintele asociatiei de proprietari.