| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
miha&mada
Data înscrierii: 27/Noi/2006 Mesaje: 2
|
Trimis: Lun Noi 27, 2006 10:54 pm Titlul subiectului: student infiintez firma |
|
|
Buna ziua! Sunt studenta in anul 3 si doresc sa infiintez impreuna cu o prietena o firma de organizat evenimente! intrebarile mele ar fi urmatoarele:
1. daca eu sunt la o facultate neacreditata si prietena mea la o faculate acreditata( firma se vrea a fi cu 2 asociati) vom obtine reducere de taxe? daca nu, se poate face firma pe numele ei, obtinand astfel reducerea, iar eu sa fiu administrator?care ar fi dezavantajul(eu fiind administrator), iar firma ar deveni astfel una cu asociat unic?
2. ce cod CAEN ar trebui sa aiba firma, tinand cont de faptul ca obiectivul e acela de a organiza evenimete(nunti, spectacole etc);
3. daca prietena mea face firma pe numele ei, obtinand reducere de taxe, dupa cat timp voi putea fi numit si eu asociat?
va felicit pentru timpul oferit si pentru lucrul pe care il faceti prin acest forum. |
|
| Sus |
|
 |
avocatjalba Site Admin
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Mesaje: 583 Locație: Bucuresti, Telefoane contact : 021 321 65 12 , 0723 666 816, 0744 300 828
|
Trimis: Mar Noi 28, 2006 9:45 pm Titlul subiectului: infiintare firma cu asociat student |
|
|
Iata raspunsurile la intrebarile d-voastra:
Incep prin a va spune ca reducerea nu este substantiala - aproximativ 200 lei noi;
Daca sunteti la o facultate neacreditata nu puteti obtine reducerea respectiva si in mod normal nu puteti fi nici macar administrator; iar firma trebuie sa fie cu cu asociat unic si administrator in persoana prietenei d-voastra (sau se poate numi un alt administrator dar care sa indeplineasca conditiile legale ca pentru a beneficia de reducere ca student);
Codul CAEN este necesar este:
7487 Alte activități de servicii prestate în principal întreprinderilor
Această clasă include: