autorizatii functionare

autorizatii functionare

Postby anca » Sat Sep 23, 2006 1:29 pm

ce autorizatii de functionare trebuiesc pentru o societate comerciala nou infiintata?
anca
 

autorizatii functionare

Postby avocatjalba » Sat Sep 23, 2006 11:45 pm

Inainte de a incepe activitatea este necesar ca pentru locatia unde doriti sa desfasurati activitatea sa obtineti de la Registrul Comertului un certificat constatator care tine loc de autorizatii de functionare (cele de la PSI, Protectia muncii, Sanitar, Veterinar si Mediu);

Pentru mai multe amanunte si o eventuala programare sunati-ne la unul din telefoanele 321.65.12, 0723.666.816, 0744.300.828 sau scrieti-ne la pagina CONTACT de pe situl nostru www.infiintarisocietati.ro sau pe mail la office@infiintarisocietati.ro;

Cu stima Av.Jalba Mihai Narciss
www.infiintarisocietati.ro
avocatjalba
Site Admin
 
Posts: 583
Joined: Thu Oct 27, 2005 4:26 pm
Location: Bucuresti, Telefoane contact : 021 321 65 12 , 0723 666 816, 0744 300 828

Autorizatii functionare

Postby GabrielaM » Fri Oct 19, 2007 7:14 pm

Raspunsul d-voastra este valabil pentru orice SRL? Indiferent de obiectul de activitate?
In caz afirmativ, care este procedura, cand trebuie facuta exact (prin raportare la pasii descrisi pe site-ul dvs., in sectiunea "Pasii si actele necesare pentru infiintarea unei societati comerciale") si cat dureaza?

Multumesc si felicitari pentru forumul asta!
GabrielaM
 

Postby GabrielaM » Fri Oct 19, 2007 7:31 pm

Daca tot sunt aici, vreau sa va mai intreb ceva legat de 2 aspecte diferite de subiectul topicului (nu vreau sa "rasfir" mai multe intrebari in forum si sa nu mai stiu pe unde le-am pus):

- E adevarat ca daca sediul social e intr-un apt. de bloc e necesara o lista cu semnaturile tuturor locatarilor/proprietarilor de pe scara respectiva? Fiind un bloc cu 10 etaje, asta ar fi o sarcina dificila.
In plus, exista vreo facilitate prevazuta de lege pentru stabilirea sediului social intr-un apt. de bloc? (am auzit ceva vag in aceasta privinta).

- Cate coduri CAEN pot fi trecute la obiectul principal si secundar de activitate, in cazul in care pot fi trecute mai multe?

Multumesc frumos.
GabrielaM
 

Postby avocatjalba » Sat Oct 20, 2007 12:44 am

Da raspunsul este valabil pentru orice SRL;

Autorizatiile se pot obtine odata cu infiintarea firmei sau ulterior infiintarii acesteia ( procedura poate dura 3 zile in cazul firmei noi sau 5 zile in cazul unei firme deja infiintate);
Pentru sediu social este necesar acordul a patru vecini ( vecin sus, vecin jos, vecin stanga si vecin dreapta) precum si acordul comitetului executiv de bloc;
Nu exista nici o facilitate prevazuta de lege pentru stabilirea sediului social intr-un apartament de bloc.
Un singur obiect de activitate este principal iar ca obiect secundar puteti pune cate coduri doriti insa cu anumite exceptii (anumite activitati - de exemplu activitatile medicale au un regim special);

Cu stima av.Jalba Mihai Narciss
www.infiintarisocietati.ro
avocatjalba
Site Admin
 
Posts: 583
Joined: Thu Oct 27, 2005 4:26 pm
Location: Bucuresti, Telefoane contact : 021 321 65 12 , 0723 666 816, 0744 300 828

Postby GabrielaM » Wed Oct 24, 2007 5:21 pm

Multumesc foarte mult, cred ca voi apela la dvs. foarte curand.
Vreau sa mai stiu ce elemente ale s.c. din cele stabilite la infiintare (si inregistrate ca atare) NU pot fi schimbate ulterior, si care sunt cele a caror schimbare ulterioara e cea mai costisitoare.
Va multumesc.
GabrielaM
 

Postby avocatjalba » Thu Oct 25, 2007 12:20 am

Stimata Vizitatoare Gabriela M,

Aproape orice element - cu exceptia platii TVA-ului se poate modifica ulterior; este destul de greu sa va spun care este cea mai costisitoare modificare dar totusi fuziunea, divizarea, majorarea de capital sau radierea firmei d-voastra ar putea fi cele mai costisitoare modificari ulterioare infiintarii societatii;

Cu stima av.Jalba Mihai Narciss
www.infiintarisocietati.ro
avocatjalba
Site Admin
 
Posts: 583
Joined: Thu Oct 27, 2005 4:26 pm
Location: Bucuresti, Telefoane contact : 021 321 65 12 , 0723 666 816, 0744 300 828


Return to Ce este cazierul fiscal, la ce ne foloseste si cum se obtine ?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron