Autorizare functionare sediu- semnificatia declaratiei

Cum se pot obtine autorizatii de functionare pentru un sediu social sau secundar ?

Autorizare functionare sediu- semnificatia declaratiei

Postby paul » Thu Feb 08, 2007 1:33 pm

In cazul in care doresc sa imi stabilesc un punct de lucru intr-un apartament care este deja inchiriat, chiriasul poate sa incheie cu mine un contract de comodat? Adica comodantul poate sa nu fie proprietar, avand in vedere ca in actul prin care el a inchiriat scrie ca poate la randul lui sa subinchirieze.....

Si cea mai mare problema pe care o am este ca nu inteleg ce este cu aceste declaratii pe baza careia te infiintezi.
1.La un punct de lucru pot depune declaratie ca nu desfasor activitate- dar in fapt eu sa o desfasor? Si declaratia este pentru 3 ani, ulterior ce se intampla.
2. Daca depun declaratia ca indeplinesc conditiile ce trebuie practic sa fac, ce se va intampla ulterior? Vine cineva si ma verifica....obiectul principal de activitate este 4521. In aceasta declaratie se scrie de regula obiectul principal sau scrii si din obiectele secundare?

Va multumesc anticipat
paul
 
Posts: 1
Joined: Thu Feb 08, 2007 1:14 pm

Autorizare functionare sediu- semnificatia declaratiei

Postby avocatjalba » Thu Feb 08, 2007 8:18 pm

Stimate Domn,

Daca ar fi sa va raspund la toate intrebarile pe care mi le-ati pus d-voastra cu sigurata mi-ar lua foarte mult deoarece sunt multe de explicat si de lamurit pe aceasta tema (oricum este normal ca cel ce se va ocupa de lucrarea d-voastra sa va raspunda la toate intrebarile); dar va raspund la cea mai importanta intrebare - daca in contractul de inchiriere al chiriasului exista o clauza in care sa i se dea dreptul sa subanchirieze asa cum ati precizat si d-voastra atunci totul este ok ( important mai este faptul ca va este necesar si actul de proprietate al celor care detin spatiul (in cazul in care sediul firmei d-voastra este in Bucuresti si lucrarea se va depune tot la Oficiul Registrului Bucuresti); atentie! mai este foarte important ca inainte sa incheiati contractul de subinchiriere sa incercati sa obtineti de la asociatia de locatari si de la 4 vecini ( cei vecini de zid de pe verticala si orizontala - adica cel de sus, jos, stanga si dreapta apartamentului in cauza ) acordul lor pentru a va putea fixa punctul de lucru in acea locatie; atentie! din cate imi explicati d-voastra in contractul de inchiriere scrie ca, chiriasul ar putea subanchiria si nu a pune spatiul la dispozitie gratuit? oricum trebuie vazut exact ce clauze exista in acest contract de inchiriere;

Pentru mai multe amanunte si o eventuala programare sunati-ne la unul din telefoanele 321.65.12, 0723.666.816, 0744.300.828 sau scrieti-ne la pagina CONTACT de pe situl nostru www.infiintarisocietati.ro sau pe mail la office@infiintarisocietati.ro;

Cu stima Av.Jalba Mihai Narciss
www.infiintarisocietati.ro
avocatjalba
Site Admin
 
Posts: 583
Joined: Thu Oct 27, 2005 4:26 pm
Location: Bucuresti, Telefoane contact : 021 321 65 12 , 0723 666 816, 0744 300 828


Return to Sediu social sau secundar

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron